vrijdag 9 oktober 2015

Stoel is gekomen.


Dit is hem, net gebracht door een nogal bijdehandse chauffeur die zichzelf erg lollig vond, en blijkbaar indruk wou maken op zijn vrouwelijke assistente. Sorry hoor maar waar zijn sommige mannen toch mee bezig... :-/

Mijn eerste indruk is dat de stoel er nog goed uitziet maar wel een klein schuurtje heeft op de stoel.
De stoel erg zwaar is en niet gemakkelijk op te tillen maar dat hoeft ook niet want je kan hem rollen, en dat doet hij erg goed. Ik kan met een klein setje mezelf van de ene hoek naar de andere zweven. Hoe leuk is dat. 
Hij zit goed en is in alle richtingen verstelbaar. Enige technische kennis is wel nodig om de stoel af te stellen er is mij dan ook aangeraden om een ergotherapeut de stoel te laten afstellen. Aangezien ik de stoel nu wil gebruiken heb ik dat zelf gedaan en als het toch niet bevalt dan kan ik het ook nog aanpassen. 

Tja en voor de rest moet ik de stoel maar gewoon gaan gebruiken en ondervinden wat het voor me doet. Ik ben nu al enthousiast over het zitcomfort bij mijn pc. 






2 opmerkingen:

  1. Joehoeoe! Ik zie je al voorbij zoeven/zweven/rollen!
    En ach ja... Testosteron doet soms vréémde dingen met bepaalde mannen ;-)
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dinah, ik ben met de sterretjes bezig, maak nu een roze versie. Toen bedacht ik dat ik allang niet meer hier had gekeken, dus ik lees even wat stukjes uit je leven. De trippelstoel: mijn schoonouders hebben allebei zo'n ding en ze zoeven door de kamer! Het is echt handig, al snap ik dat het ook dubbel is voor je, weer een hulpmiddel erbij.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen