maandag 26 januari 2015

Opgelucht


Vandaag de uitslag van alle onderzoeken....
Ik heb geen borstkanker.
Gelukkig...
Er viel een ton van mijn maag zo recht in mijn benen...
Die moet nu richting mijn tenen zijn weg naar buiten vinden...
Stress slaat meestal daarop waar je het gevoeligst bent.
En dan zijn bij mij mijn benen..
Het zal even duren voor ik die stress weer kwijt ben.
Geen draak te verslaan, dat is nu even het aller belangrijkste..
De boze droom, die bijna een maand duurde, is voorbij...
Een jaar die begon met onzekerheid...
Kan nu echt beginnen.
Ik kan weer plannen gaan maken..
Wat zal ik gaan doen??
Toch die kilo's van de afgelopen tijd kwijt raken.
Proberen wat meer te bewegen?
Het kan weer.
Want mijn leven staat nu niet meer on hold!!!

Opgelucht. en dankbaar dat dit mij gespaard blijft wat voor velen werkelijkheid is.


bron

3 opmerkingen:

  1. Oh lieverd dat was dan een flinke last die je met je meegedragen hebt. Gelukkig dat de uitslag positief heeft uitgepakt. Dikke knuffels! En ga je maar lekker snel verwennen met een leuke passende Tante Betsy, heb je wel verdiend vind ik ;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen